divendres, 25 de març del 2011

Cucurrucucu...

M’he d’aturar aquí. I he de fer-me la il·lusió que veig això.

C. Cavafis. Poemes Canònics. Lleonard Muntaner editor. Palma de Mallorca, 1996.


Els divendres sempre tinc aquesta estranya sensació de victòria i derrota a la vegada. Les paraules se’m tornen austeres als llavis i els adjectius escassos. Medito parèntesis i agrafies enmig de Grace Cathedral Park dels Red House Painters. Projecto un cap de setmana amb la meva ànima a la deriva, sense horitzons ni referències. Però és inútil, sé que demà tornaré a matinar per robar la matèria prima d’un vers, tornaré a ensumar la vella edició escolar de la Casa encendida per recordar aquell matí perdut de la meva infància i justificar, un cop més, el meu silenci. Si sabessis tota la bellesa d’aquell dia de primavera entendries el meu desfici per escriure alguna cosa que s’hi assembli.