dimecres, 30 de maig del 2007

Muesli

Déu va fer, doncs, voltar el poble
pel camí del desert.
Èxode, 13, 18
Avui m’he tornat a llevar d’hora, aquest cop per cruspir-me un bol de muesli amb llet fresquíssima i agafar l’autobús de les 8:30 direcció Girona. Després de cinc dies tancat al pis escrivint nous poemes i llegint Teorema de Pier Paolo Pasolini, he quedat amb en Pau per menjar picotes madures i escoltar les seves noves composicions. Sempre és un plaer tornar a casa seva on vaig descobrir el Beherovka i vaig escriure Soledad una tarda d’hivern de fa dos anys, i sentir-lo tocar la guitarra txeca de segona mà i el seu delay player analògic... m’entren ganes de tornar a pujar a l’escenari a fer un Subtítols. A veure si ens hi posem i pugem algun tema al youtube.

2 comentaris:

tierradenadie ha dit...

Rai, que tal? quina gracia les fotos...avui m'he aixecat amb una resaca desmesurada, i m'he promès a mi mateix que no tornaria a veure, però després m'he enrecordat de la teva ampolla de becherovka i he pensat que potser, i dic només potser tornare a tenir resaca

Anònim ha dit...

Avui he encarregat un parell d’ampolles més al celler (te’n guardo una), conditio sine qua non ;-)